JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Blom - 5 juli 2012 09:01

Hejj! I går så var jag, Lisa och Amalia i Örebro och shoppade :D Hittade lite saker som jag är väldigt nöjd med. Det blev en väldigt lyckad och rolig dag i allafall och måste absolut göras om någon gång. I dag ska jag ränsa ogräs, inte det roligaste men det måste göras. Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



Vit bh 99:- bandu bh 59:- köpta på ginatricot.

Solglasögon 59:- köpta på Indiska, borstar 20:- köpta på Lindex.

 

Jeansshorts 149:- köpta på ginatricot.

 

Ring 30:- köpt på Lindex.

   

Av Johanna Blom - 3 juli 2012 09:40

Hejj! I går så åkte Lisa och jag in till Vadstena och kollade på hennes farmor och farfars lägenhet som dom har flyttat till, den var jättefin. Sen så gick vi på stan och kollade lite också, tog lite kort på dagens outfit och lite annat. När vi kom hem sen så åkte vi häst och vagn med deras ena häst Beylis och sen red jag på deras andra häst Rökvi. Vid 21:00 så var vi på bio och såg filmen "Snow white and the huntsman" den var jättebra, om ni inte har sett den så rekomenderar jag att ni gör det. I dag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men i morn så åker Lisa och jag till Örebro för shopping, mening var ju att vi skulle åka till Stockholm men det blev inte så.

Ha det bra, puss♥



               

Av Johanna Blom - 1 juli 2012 11:43

Hejj! I dag för exakt 3 år sen så hände nått fantasiskt: min älskade kusin Elisabeth kom till världen, vill önska henne grattis på hennes födelsedag, trots att vi inte kan träffa om på ett par veckor. Har inte gjort så mycket i helgen har bara tagit det lugnt och inte gjort nånting. På onsdag sp ska Lisa och jag åka upp till Stockholm och shoppa om det inte blir nått ändrat, hoppas inte det ;)

Ha det bra, puss♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards