JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under mars 2012

Av Johanna Blom - 31 mars 2012 15:00

Hejj! Har precis vart och köpt persenter till Lisa, hon fyller år den 13:e men hon ville bli firad i kväll. Tänkter inte avslöja vad jag har köpt ifall hon kollar bloggen innan i kväll ;) Men ni kommer få veta vad det var så småningom. Köpte även en ögonskugga till mig, för dom sålde ut dom för 12 kr så då var man ju bara tvungen ;) Ha det bra sålänge, puss♥




 

Av Johanna Blom - 31 mars 2012 12:10

Hejj! Sista dagen i Mars i dag då, fan vad tiden har gått fort asså. I kväll är det spa-kväll hos Lisa som gäller, hoppas att det kommer bli riktigt kul. I dag har jag inte gjort så mycket, kollade på lite film i mosre sen så började jag att göra mig i ordning inför i kväll. Sitter och lyssnar på musik just nu, sjunger med i låtarna också såklart ;) Det är ju inget vidare väder ute i dag snö och kallt, asså usch :( hoppas den försvinner fort. Har inte så mycket mer att säga nu men ha en bra dag, puss♥




Dagens outfit.

 

Av Johanna Blom - 28 mars 2012 19:41

Hejj! I dag är det onsdag och jag var i skolan som vanligt, hände inget speciellt där. Efter det så åkte Lisa och jag in till Mjölby, vi gick lite på stan först och sen vidare ner till ICA för att köpa mat till helgen. Jag köpte tyvärr inget för jag hade inga pengar med mig, aja det blir fler gånger. Har prcis gjort lite läxor nu, vetinte vad jag ska göra sen men det blir nog datorn eller nån film tror jag. I morn så ska vi med klassen och bada, vi ska simma och så ska vi göra nått livräddningstest, har aldrig gjort det förut så vi får se hur det går. På fredag så har jag inget planerat men i helgen så ska jag, Amalia, Maja, Carin, Linnea och Wilma till Lisa på spa-kväll   Hoppas att det blir en riktigt lyckad kväll. Har inte mycket mer att säga nu, puss♥




   

Av Johanna Blom - 26 mars 2012 07:34

Hejj! Som sagt nu är det måndag igen då, usch måndagar går så himla söligt när resten av veckan går jättefort. Vi firade mamma och pappa i lördags och det kom lite släktingar hit, trevligt vare i allafall. Och i går så var Vickan och jag ute och gick runt hela stan på förmiddagen sen så åkte jag till Lisa. Ska ta och bege mig till skolan snart då, puss♥




Dagens outfit.

 

Av Johanna Blom - 23 mars 2012 07:35

Hejj! Äntligen fredag igen då, så jävla gött :D I går var vi ju på teater om Kaspar Hauser, den var väl okej det var mer en oseriös teater coh den var inte som jag hade trott. Jag trodde att det skulle vara en seriös teater med massa rekvisita och sånt men nej du det var det inte. Ska ta och bege mig till skolan snart, i kväll blir det väl datorn och lite fredagsmys. Ha en bra dag, puss♥




Dagens lite sommriga outfit ;)

 

Av Johanna Blom - 22 mars 2012 09:14

Hejj! Sitter i bussen till lkpg nu och vi ska snart på teater. Vi missar idrotten också ;) när vi kommer tillbaka så har vi sv och sen studietid. Det är ju fredag ju morn med så jävla gött asså :D har inte mycket mer att säga nu, puss.

Av Johanna Blom - 21 mars 2012 07:34

Hejj! Då var det onsdag igen, tiden går ganska fort nu tycker jag. Snart ska jag bege mig till skolan, kort dag i allafall slutar 12.50 ;) I dag var vi inte så roliga ämnen, har tyska först sen matte sen engelska och sist NO. I morn ska hela sjuan på nån teater i Linköping hoppas att den är bra. Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



Dagens outfit.

 

Av Johanna Blom - 19 mars 2012 16:14

Hejj! Kom hem för 45 min sen kanske och har precis ätit och så där. Dagen i dag blev väldigt lyckad och vi hade jättekul, det måste absolut göras om. Köpte tre berlocker, ett par svarta fjäderörhängen och ett par svarta shorts, är väldigt nöjd med det jag köpte. I kväll ska jag se på Familjen Annorlunda och sova tidigt för det är ju skola i morn tyvärr. Vetinte vad jag ska göra nu skanog se på någon film tror jag, puss♥



 


 


   

Ovido - Quiz & Flashcards