JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Blom - 30 januari 2012 19:46

Hejj! Hade inget och göra förrut så jag satte i gång och ritade, blev ganska nöjd. Snart så ska jag se på Familjen Annorlunda och efter det sova tror jag. Skola igen i morn då börjar med bild sen HK och sen syslöjd:) Ha det så bra så länge, puss.




 

Av Johanna Blom - 28 januari 2012 17:54

Hejj! I går så var det 1 år sen som jag fick min tandställning där uppe och nu är det bara 1 år kvar   är så hilma spänd på att få se resultatet sen. I dag så har jag spelat sims och städat, och resten av kvällen kommer bli datan. I morn så har jag inget planerat så vi får se vad som händer, ses sen, puss.




Lite skillnad är det ju i allafall.   

 

Av Johanna Blom - 23 januari 2012 06:57

Hejj! Då var det måndag igen då och just nu så sitter jag och äter frukost, men ska bege mig till tandläkaren om 1 timme ungefär. Det är faktiskt bra att jag ska dit nu på morgonen för jag missar matten och NO:n, inte mina favoritämnen precis ;) Slänger ut en bild på dagens outfit också, puss.



 

Av Johanna Blom - 22 januari 2012 18:53

Hejj! tänkte göra en sån här "10 saker ni inte visste om mig" lista.



1. Jag älskar Elvis Presley och Ulrik Munther.

2. Jag är rädd för mörker, hästar, djupa hav, småkryp, kor.

3. Jag älskar 50-talsbilar.

4. Jag älskar doften av vanilj.

5. Jag älskar ringar och halsband.

6. Jag är envis och en riktigt dålig förlorare.

7. Jag älskar rosa och glitter.

8. Jag älskar shopping och kläder.

9. Jag älskar polkagrisar.

10. Jag älskar att bada men hatar att bli blöt.




Jaa det var det, nu blir det musik och chill resten av kvällen, puss.

Av Johanna Blom - 22 januari 2012 12:37

Hejj! I går så åkte Lisa och jag in till Lkpg och shoppade lite. Jag köpte två tröjor som jag är jättenöjd med, sen när vi åkte hem till Lisa så fick jag en jättefin tröja av henne som hon hade beställt från gina men den var för stor för henne så då fick jag den. I dag så har jag städat och sett på film. I morn väntar ju tandläkaren som jag sa i fredags. Ska fortsätta se på film nu, puss.


Ljusblått linne.

Rosa, kort tröja.

 

Svart, blommig tröja som jag fick av Lisa.

   

Av Johanna Blom - 20 januari 2012 18:57

Hejj! Fredag i dag gött som fan nu blir det att vara ledig i två dagar sen i väg till tandläkaren på måndag morgon för att sätta dit en till tandställning. Har precis varit och klippt mig och jag blev jättenöjd.   Snart blir det fredagsmys och kanske film med Vickan. I morn så ska jag kanske va med Lisa och på söndag har jag inget planerat. Syns sen, puss.



För och efter bild. Sen dock lite konstig ut på båda bilderna men aja;)


 

Av Johanna Blom - 18 januari 2012 18:36

Hejj! i Dag när vi hade slutat skolan så åkte jag och Lisa in till Mjölby. Först gick vi till Ur&Penn och köpte varsinn likadan ring, för vi har känt varandra i 10 år snart så det firar vi med en ring. Sen så gick vi till badhuset och simmade för vi ska bli mer hälsosamma      men vi badade också. Senare i kväll så ska jag äta rårörda jordgubbar och glass, puss.  



Ringn:)

Jag och min älskade bästa vän när vi åkte till Stockholm♥

   

Av Johanna Blom - 17 januari 2012 19:25

Hejj! Nu är äntligen allt pluggande klart och just nu blir det musik och datan resten av kvällen  . Skolan i dag var som vanligt tråkig och inte kul hände. Har gjort nya naglar nyss också dom vart väl okej men jag vart inte jättenöjd    Puss.




 




Ovido - Quiz & Flashcards