JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Blom - 27 december 2011 15:58

Hejj! Kom precis hem efter lite shopping med Lisa. Hittade lite grejer så lägger ut en bild på det:)




Tre nagellack från Kicks och puder från H&M.

Tröja från ginatricot.

   

Av Johanna Blom - 27 december 2011 08:46

Hejj! Då var julen över för detta året. På julafton så åkte vi till farmor först, åt julmat, kollade på Kalle Anka, pratade med mina kusiner i Norge, delade ut julklappar och åt gröt. På juldagen så åkte vi till farmors syster där vi fikade och pratade om släktforskning och allt möjligt. Sen på annandagen så åkte vi till mormor och morfar där vi åt julmat, fikade och delade ut julklappar. Det har varit en riktigt mysig jul och jag hoppas att nästa jul blir lika mysig.


Det här var det jag fick i julklapp:


En tröja.

Två par örhängen och smycke till berlockarmband.

 

Paradisask, pepparkaksdammsugare och polkagrisar.

 

Handduk.

 

Pengar, påfyllning till mobilen, presentkort på ginatricot och en trisslott ( vann 50 kr )

 

Pyamasshorts.

 

Hur många lingon finns det i världen? och Älska mig.

 

Almanacka.

 

Hårfön.

 

Pyamas.

 

Morgonrock.

   


I dag så ska jag och Lisa åka och shoppa på mellandagsrean:D



Ha en bra dag:)

Av Johanna Blom - 24 december 2011 07:20

God Jul på er alla:) Jaa det är ju julafton i dag känns helt ofattbart :O Senare i dag så ska vi ner till farmor och äta julmat, kolla på Kalle Anka, dela ut julklappar och bara ha det riktigt mysigt. I morn så ska vi till farmors syster och på måndag så ska vi till mormor och morfar. Hoppas att det blir en riktig mysig jul i år. Från mig till er alla en riktigt god jul♥


 

Av Johanna Blom - 21 december 2011 15:40

Hejj! Nu är naglarna klara och jag lägger ut en bild på dom som jag lovade:) Kommentera gärna vad ni tycker.


 

Av Johanna Blom - 21 december 2011 14:14

Hejj! Blev klar med min skål på träslöjden i går så tänkte visa den för er. Skolan i dag började dåligt, Gustaf, Olle och Tom började kasta snö på mig    jävla idiotungar säger jag bara. Aja jullov i morn då så jävla skönt det ska bli att vara ledig och slippa skolan med alla idioter. Jaja ska ta och måla naglarna snart, kommer ett till inlägg nät jag har gjort klart dom så ni får se hur dom blev:)


   


Ha det så bra så länge♥

Av Johanna Blom - 19 december 2011 07:39

Jaa julen närmar sig forare och fortare:) Skola i dag då, tråkigt:( får inte jullov fören på torsdag, fast slutar 12:00 då, slutar 15:00 i vanliga fall;) Har inte så mycket mer att säga mer än att jag drar till skolan nu.


 


En bild på mig förra julen:)





Ha en bra dag:)

Av Johanna Blom - 17 december 2011 14:17

Hejj! I går så hade vi fest ute hos Lisa med Linnea, Carin och Amalia det var jättekul. Vi sminkade varandara, tog kort, såg på film, åt mat, åt godis, och massa andra roliga saker. Vi sov även över hos Lisa allihopa. I dag så har vi klätt granen, bakat julgodis och satt upp julsaker, och det är ju bara 1 vecka kvar till jul nu asså det har gått så jävla fort, det var ju liksom en månad kvar nyss. Nu är det bara snön som fattas, visserligen så hatar jag vintern och snö men till jul så vill jag ha det.




Hahaha, Lisa sminkade mig som en fjortis i går xD

   



Ha en bra dag:)

Av Johanna Blom - 10 december 2011 09:49

Hejj! Ska snart åka till torget och stå och sälja på julmarkanden med Lisa, Samuel och Wilmer. Efter det så åker Vickan och ner till ÖoB och köper lite julklappar;) Sen så åker vi ner till farmor och bakar vita pepparkakor, har aldrig ätit vita förut så vi får se hur dom ser ut och smakar:) Sen blir det väl att chilla resten av dagen.


 


Ha en bra dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards