JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Blom - 26 februari 2012 20:38

Hejj! Nu är jag äntligen klar med mitt pussel, riktigt skönt att ha fått det färdigt. Just nu så äter jag fruktsallad och lyssnar på "Soldiers" världens bästa låt asså♥ I morn så är det ju skola igen då, usch jag hatar måndagar. Har inte så mycket mer att säga nu ses, puss.


 


Av Johanna Blom - 23 februari 2012 20:14

Hejj! I måndags så åkte jag och Lisa upp till Stockholm för att bo hos hennes mormor och låtsasmorfar. På måndagen så kom vi dit vid 9:30 ungefär och då gick vi på stan och shoppade lite, kommer lägga ut bilder så ni får se. På tisdagen så åkte vi först till Lisas kusin Klara och hennes son Dylan. Efter det så åkte vi till Lisas moster Marina och åt middag och semlor där, vi lekte även med Lisas kusin Bruno också;) På onsdagen så åkte vi och shoppade igen. Vi gick i många affärer men dom bästa var Louis Vuitton och Gucci butikerna, vi handlade ju såklart inte där inne men det var ju kul att titta. Och i dag så har vi inte gjort så mycket, kom hem för två timmar sen ungefär. Ska kolla på dubbelliv nu, puss.






 


 


 


 


 


 


   

Av Johanna Blom - 17 februari 2012 15:45

Hejj! Nu är det äntligen sportlov så jävla gött. På måndag så drar jag och Lisa till Stockholm för att bo hos hennes mormor och såklart står ju shoppnig med på listan   Nu så ska jag snart ta och börja plugga till musikhistoriaprovet som vi har vecka 10 och jag hoppas att det kommer gå bra. I kväll blir det fredagsmys, puss.



Lisa och jag förra gången vi åkte till Stockholm, älskar dig♥

   

Av Johanna Blom - 11 februari 2012 11:27

Hejj! Det är ju Melodifestivalen i kväll och Ulrik Munther ska ju uppträda, det får man ju bara inte missa asså. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och chillar, vetinte vad jag ska göra resten av dagen så vi får se om det händer nått kul. Ses senare, puss.



 


Lägger ut favoritlåten också;)

Av Johanna Blom - 7 februari 2012 15:43

Hejj! I dag så åkte jag till tandläkaren på morgonen för en vanlig undersökning, hade inga hål så det var ju bra:) Sen så åkte jag till skolan där HK stod på schemat. Vi lagade tunnbröd med köttfärs, tomat, morot och ost och det blev faktiskt ganska gott. Sen så hade vi syslöjd då fick jag ta hem min kudde som jag blev klar med förra veckan och just nu så håller jag på att sy en klänning, den kommer att vara leopardmönstrad med ett svart band. Sen så hade vi SV och SO. Nu så ska jag plugga TY glosor tills i morn, slutar tidigt i morn med det gillas;) Nee nu ska jag väl sätta i gång och plugga då, puss.



 

Ovido - Quiz & Flashcards