JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Blom - 31 augusti 2012 19:52

Hejj! Har precis gjort nya naglar nu, fick bli nått nått enkelt den här gången, så målade dom röda :) ska snart mysa framför tv.n med nån bra film och i morn väntas shopping med Amalia och Lisa.
Ha det bra, puss <3

Av Johanna Blom - 31 augusti 2012 07:32

Hejj! Sitter framför tv.n just nu och försöker hitta nått kul att kolla på. Ska snart ta och bege mig till skolan efter det, lägger ut en bild på dagens outfit också.
Ha det bra, puss <3

Av Johanna Blom - 30 augusti 2012 18:27

Hejj! I går så följde jag, Amalia och Carin med Lisa hem, fick vänta typ en och en halv timme för bussen var försenad. Aja när vi kom hem tillslut så stack vi ut och red en stund, vilket var jättehärligt. Sen när jag kom hem så såg jag att mitt efterlängtade skal hade kommit, eller det som jag trodde var ett skal vilket det inte var utan det var typ ett klistermärke som man skulle klistra på så att det såg ut som ett skal. Så det var inte mycket att göra åt den saken utan det var ara att skicka tillbaka det helt enkelt, för hur länge det där "skalet" skulle hålla skulle jag tro inte är så länge. Just nu så har jag precis ätit lite och så, ska plugga lite på tyskaläxan tills i morn.
Ha det bra, puss <3


 

Av Johanna Blom - 26 augusti 2012 17:50

Hejj! Vid 12 i dag så åkte jag, Lisa och Amalia in till Lundby och badade. Vi hade jättekul, men sen efter ett tag så kommer två killar som började skvätta massa vatten på oss, dom var typ i våran ålder sen så frågade dom vart vi bodde också. Aja har precis ätit lite mat och ska nog ta och fortsätta med matten som jag inte orkade göra klart i går.

Ha det bra, puss♥


 

Av Johanna Blom - 25 augusti 2012 14:33

Hejj! Har precis beställt hem det här underbart snygga mobilskalet, längtar till det kommer♥ Har precis städat rummet, för det behövdes kan man ju säga. Ska nog ta och plugga lite matte snart och sen blir det nog mys framför TV.n med någon bra film resten av dagen.

Ha det så bra, puss♥

 

Av Johanna Blom - 25 augusti 2012 10:24

Hejj! I går så var jag, Lisa och Amalia på Rix Fm festivalen i lkpg, vilket var jätteroligt, vi missade signeringen dock vilket var väldigt tråkigt. Vi såg David Lindgren, Lisa Miskovsky, Ola, Sons Of Midnight, Ulrik Munther och Molly Sandén, fast Ulrik var ju lätt bäst ;) Kommer lägga upp lite bilder också, skulle lagt upp en video också men den var för lång så det gick inte. I dag har inga direkt planer för vad jag ska göra så vi får se vad som händer.

Ha det bra, puss♥


David Lindgren.

David Lindgren igen.

Lisa Miskovsky.

 

Ola.

 

Sons Of Midnight.

 

Sons Of Midnight igen. Ni får ursätka kvalitén på bilderna, var tvungen att zooma för annars skulle man inte se något.

   

Av Johanna Blom - 23 augusti 2012 10:45

Hejj! Sitter i skolan just nu och väntar på att matsalen ska öppna eftersom vi slutade tidigare från lektionen. När jag kommet hem så vet jag inte riktigt vAd jag ska göra så vi får se. Längtar som fan till Rix Fm festival i morn, Ulrik Munther ska ju komma dit och då måste jag ju bara åka dit ;)
Ha det bra, puss <3

Av Johanna Blom - 22 augusti 2012 18:52

Hejj! I dag var en kort dag i skolan med bara tre lektioner, först ST sen så skulle vi egentligen haft PE-ST men dom grupperna var inte klara så vi fick ha bild istället och sist hade vi HK. Efter skolan sen så följde jag, Lisa och Maja med Amalia hem, vi pratade och lite sånt och såg på "the hunger games" den var bra men vi hann inte att se klart hela. På vägen hem från Amalia så stannade vi till på sharpman en stund, vi hittade en låda med gratis kalendrar så vi tog varsin, tyckte inte att den var så fin så jag gjorde om den lite ;) Nu så har jag inte så mycket att göra ska nog ta och äta något och sen se på tv.
Ha det bra, puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards