JohannaElinJosefiine

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Johanna Blom - 6 augusti 2012 20:22

Hejj! Som jag skrev i förra inlägget så åkte Lisa, jag, hennes mamma, en kompis till henne och hennes farmor in till lkpg och shoppade förrut, hittade mycket fina saker som jag är väldigt nöjd med, kommer att visa bilder på vad jag köpte. När jag kom hem sen så åt jag lite mat innan mamma och jag åkte ner till farmor. I morn och på onsdag så ska jag försöka vara så mycket som möjligt med mina älskade små gullungar eftersom att dom åker på torsdag och vi kommer inte att få träffa dom förrens nästa sommar.

Ha det bra, puss♥


Mascara 109:- ögonbrynspenna 30:- från H&M.

Halsband 50:- örhängen 40:- från Kappahl armband 99:- från Lindex.

 

Jeans 199:- från ginatricot.

   

Av Johanna Blom - 6 augusti 2012 10:04

Hejj! Snart så ska Lisa och jag åka till lkpg och gå på stan lite. I går så var jag i lekparken med mina kusiner, kommer sakna dom jättemycket när dom åker hem på torsdag :'(
Ha det bra, puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards