JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Blom - 29 maj 2012 20:57

Hejj! I söndags så var det ju mors dag köpte en chokladask och ett ljus till mamma och Vickan bakade en tårta. I går så gjorde jag inte så mycket. I dag så följde jag och Amalia med Lisa hem, vi hade jättekul. Vi gjorde inte så mycket men vi skrattade och hade roligt ändå. I morn vet jag inte vad jag ska göra, men på torsdag så har vi nån idrottsdag hela dagen. Och på fredag så ska jag på fest till en tjej i klassen, hoppas att det blir kul.

Ha det bra, puss♥



 

Av Johanna Blom - 26 maj 2012 21:10

Hejj! Balen i dag var så underbar, alla var så fint klädda och hade så fint hår. Det började med att alla gick ur bilarna och gick så man fick ta kort på dom. Efter det så var det picknik, och jag var ju så himla duktig och skulle öppna ciderflaskan och när jag öppnar den så pyser det som fan och jag blir blöt och kladdig och dom andra bara skratta åt mig. Sen så var det dans och jag måste bara säga att det var nog det vackraste jag någonsin har sett i hela mitt liv, det var så himla fint och dom dansade så fint, det var så fint att jag fick tårar i ögonen när dom dansade. Jag filmade också när dom dansade och när jag kom hem och hade lagt in den i datorn och skulle kolla på den så satt jag seriöst och tjöt. Det här var en dag som jag kommer att minnas för livet kan jag säga.

Ha det bra, puss♥



             

Av Johanna Blom - 26 maj 2012 13:29

Hejj! Dagen är här Vickans stora dag, hoppas att allting går bra nu. Vi var hos frisören förut och hennes hår blev så otroligt fint. Vi ska snart åka och hämta Lisa sen så åker vi in till Vadstena, hoppas bara att vi får bra platser. Och så hoppas jag verkligen att det inte börjar regna för blir det ju inte kul när alla har gjort sig så fina.

Ha en bra dag, puss♥




Dagens outfit:

Klänning: Vickans garderob

halsband: Ur&Penn

armband: Ur&Penn.

 

Av Johanna Blom - 25 maj 2012 21:11

Hejj! I förmiddags så följde jag med Vickan in till lkpg för hon skulle fixa sina naglar till balen i morn. När vi var klara så skulle vi åka med en kompis till henne hem, men när vi sitter på bussen så sms:ar han att han blir högst en timme sen. Så vi gick och väntade och väntade och gjorde ingenting och det var ju jätte varmt också. Sen när vi hade väntat i lite mer än 3 timmar så orkade vi inte vänta mer så vi började gå ner mot station. Men efter kanske 5 min så sms:ar han att han är hemma nu, så det var bara att gå till station och så hämtade han oss där. Ska bli jätte kul att se dom dansa på balen i morn och kolla på alla fina klänningar. 

Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



 

Av Johanna Blom - 24 maj 2012 07:30

Hejj! Räknade precis hur många skoldagar jag har kvar nu och det är bara 11 stycken, känns ju jävligt bra asså :D Längtar som bara den efter att det ska bli sommar och allt kul som jag ska ha då. Längtar speciellt mycket tills mina kusiner kommer hit, har ju inte träffat dom på ett år snart. I går var jag med Lisa efter skolan, vi gjorde inte så jättemycket men vi hade kul ändå. Snart så ska jag bege mig till skolan, har ju studiedag i morn med det gillar vi :D

Ha en bra dag, puss♥




Dagens outfit:

Tröja: ginatricot

shorts: marken

armband: Kicks

 

Av Johanna Blom - 22 maj 2012 17:38

Hejj! I dag har varit i skolan som vanligt, vi hade nån temadag i dag som handlade om hälsa och må bra. När jag kom hem så gick jag ut och la mig i solen eftersom det är så fint väder ute. Hoppas att det blir fint hela veckan så man sola mer. Ska snart ta ett och plugga till NO läxan tills i morn. Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



 

Av Johanna Blom - 19 maj 2012 20:56

Hejj! I går så åkte jag och Lisa ut till Amalia och sov där tills i dag. Vi gjorde inte jätte mycket men vi hade ändå väldigt kul. Sen i dag så åkte vi hem till Lisa en stund efter det så åkte jag hem. Efter att jag kom hem så har inte gjort så mycket. Just nu så lyssnar på musik och har inget att göra. Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



 

Av Johanna Blom - 18 maj 2012 15:20

Hejj! I går så gjorde jag inte så mycket var bara hemma och hade tråkigt. I kväll så ska jag och Lisa till Amalia och sova där tills i morn, hoppas att det blir kul. Har ju bara 16 skoldagar kavr nu känns ju jävligt bra :D läntar jätte mycket till sommaren, jag ska ju även till Liseberg på skolavslutningen med Lisa och Amalia, och Maja kanske. Har inte så mycket mer att säga nu, men ni får ha det så bra, puss♥




Dagens outfit:

Jeans: ginatricot

tröja: ginatricot

halsband: Ur&Penn

armband: Kicks

 

Ovido - Quiz & Flashcards