JohannaElinJosefiine

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Johanna Blom - 8 maj 2012 19:22

Hejj! I dag på syslöjden så blev jag äntligen klar med min klänning, har längtat som bara den efter att jag ska bli klar och nu är jag äntligen det. Fick tyvärr inte ta hem den i dag, men får hem den om en vecka. I morn och på torsdag så är det prao som gäller, ska praoa hos pappa i morn och mamma på torsdag. På fredag så är det skola som vanligt och vi har håltimma sista lektionen för läraren ska vara ledig. I helgen så ska jag och några fler kanske va hos Lisa och sova där, hoppas att det går. Vi ska kanske sova på deras studsmatta och det inte regnar eller är för kallt. Just nu så sitter jag och lyssnar på musik och har inget att göra. Har inte mycket mer att säga nu, puss♥



 

Ovido - Quiz & Flashcards