JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna Blom - 28 juni 2011 13:57

Hejj! Har vart och shoppat lite i Linköping i dag,skulle köpa en present till min kusin Elisabeth som fyller 2 år på fredag:) Hittade en bok med Hello Kitty, som man kunde trycka på så kom det ljud. Köpte även en tröja på ginatricot till mig:)

Ha en bra dag:)♥ 

Av Johanna Blom - 26 juni 2011 22:15

Hejj:) först vill jag bara säga förlåt för en låg uppdatering, men jag har inte haft något att blogga om. Men det var ju midsommarafton i fredags, kul kul:) på eftermiddagen så åkte jag ut till Lisa, för att jag skulle fira midsommar med henne och hennes familj/slätkingar. Vi gjorde inte så mycket vi satt mest och pratade, lyssnade på musik och åt jordgubbar med grädde:P Sen vid 0:30 så gick vi hem till Magnus och Ing-Marie(grannar till Lisa)vi stannade där en stund och pratade lite och så. Sen när vi kom hem så skulle vi tälta, vi gick och lade oss vid 3:30 ungefär. Det var jag, Lisa, Wictor(Lisas storebror) och Erik(Lisas kusin) som tältade. Men efter kanske 10 min så gick Wictor in och Lisa hade somnat, så jag och Erik låg och pratade i typ en timme sen sov vi också;) Sen vid 5:45 så hade hela tältet rasat, hur det kunde det det vet jag inte  så då gick Lisa in för hon var jättetrött, så det blev bara Erik och jag kvar där. Sen vid 6:30 så blev det jättedåligt med luft inne i tältet så jag gick ut och satte upp det igen. Och vid 9:00 så vart det askallt:O Sen vid 10:30 hade jag försökt att somna om men då kom Lisa in och väckte oss, sen satt vi där och pratade lite, och när klockan blev 12:30 så åt vi frukost;)


japp det var min midsommar det, askul var det måste göras om nån gång:) det blev tyvärr inga bilder, för kameran hade inga batterier så jag kunder inte ta med mig den:'/


Ha en fortsatt bra kväll:)♥

Av Johanna Blom - 20 juni 2011 17:32

Aaa har spelat sims 2 året runt typ hela dagen, hade fan inget annat och göra, kul var det iallafall:) senare i kväll så ska vi till farmor och hälsa på henne och mina kusiner som kommer hem i dag  längtar obeskrivligt mycket♥ Ha en fortsatt bra kväll:)♥   

Av Johanna Blom - 19 juni 2011 21:13

Spelade The Sims 2 förrut, skulle egentligen spelat 3:an men eftersom att Vickan spelade det så installerade vi 2:an också:) Det var jätteovant för jag har inte spelat det på 2 år minst och jag är jättevan vid 3:an men det var roligt iallafall:) spelade "The Sims 2: Double Deluxe":D♥ Ha en bra kväll:)♥ 

Av Johanna Blom - 19 juni 2011 13:29

Jaa vart tog sommaren vägen? det har ju fan regnat hela dagen här jag vill ju ha sommar, sol och värme:/ men i morn så kommer äntligen farmor och mina kusiner hem:DD längtar enormt♥



Dagens outfit: Ha en bra dag iallafall:)♥ 

Av Johanna Blom - 18 juni 2011 11:21

Hejj! Japp i dag är det lördag och jag vetinte riktigt vad jag ska hitta på just nu, men senare i dag så ska vi iallafall till farmor och klippa gräs och lite sånt♥


Dagens outfit:


Några bilder jag tog nyss;)


En sten jag fick när jag gick i sexårs;)

Fyller år i juli(13:e) så fick den här på min födelsedag nått år;)

   

     

Ha en bra dag:)♥

Av Johanna Blom - 17 juni 2011 19:16

Har målat naglarna nyss vart väldigt nöjd faktiskt;)


1.

 2.

   3.

    Kommentera gärna vad ni tycker;)♥

Av Johanna Blom - 17 juni 2011 17:22

Jag har seriöst ingenting att göra, det är ju sommarlov och jag har tråkigt:O


Aja här är iallafall ett par bilder på mig i dag;)  


   

Ovido - Quiz & Flashcards