JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Blom - 27 april 2012 07:32

Hejj! Då var det äntligen fredag igen gött med lite helg, är ju ledig måndag-tisdag också. I går så hände inget speciellt och i dag så får vi se vad som händer. Ska snart bege mig till skolan. Ha en bra dag, puss♥


Dagens outfit:

Jeans: ginatricot

tröja: H&M

halsband: H&M

armband: Kicks.

 

Av Johanna Blom - 25 april 2012 18:32

Hejj! I dag så har jag vart i skolan först, där hände inget speciellt. Sen så åkte mamma, jag och Vickan in till lkpg och köpte skolavslutningskläder. Först gick vi till skopunkten, gick där inne ett tag och provade massor av skor, hade ju hittat ett par som jag skulle ha men dom satt inte bra så jag köpte ett par andra istället som är jättefina. Sen så gick vi till ginatricot för där hade jag sett en klänning som jag ville ha, provade den men den satt inte bra plus att dom var för stora men så fanns ju inte den klänningen i mindre storlekar. Sen så gick vi till H&M och kollade om det fanns nått där, men sen så gick vi tillbaka till gina för klänningen fanns i andra färger så jag kunde prova en i en annan storlek, men den satt fortfarande inte bra. Sen så gick vi in i typ varena klädaffär men det fanns inte en enda snygg klänning någonstans. Och till sist så gick vi tillbaka till gina en gång till där jag hittade en vit spets klänning, så den fick det bli. Har precis ätit lite och ska snart börja med lite läxor. Ha det bra, puss♥



   

Av Johanna Blom - 23 april 2012 19:45

Hejj! Skolan i dag var som vanligt, hände inget speciellt. När jag kom hem så åt jag och lite sånt sen så bakade Vickan och jag muffins. Vi gjorde hallonmuffins och chokladmuffins, dom vart jättegoda   Ska kanske ta och göra en matteläxa som är till onsdag men det är ju alltid bra att ha den gjord, men vi får se. Städade mitt rum med förrut och det behövdes kan jag säga ;) Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



   

Av Johanna Blom - 23 april 2012 07:19

Hejj! Då var det måndag igen då och jag ska snart bege mig till skolan. Det har varit en rolig helg i allafall, firade ju Håkan i lördags sen så var jag med Lisa och Amalia i går. I morn hoppas jag verkligen att jag blir klar med min klänning. På onsdag så ska jag, mamma och Vickan in till lkpg och köpa kläder till skolavslutningen :D Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



Dagens outfit:

Jeans: ginatricot

skjorta: ginatricot

armband: kicks.

 

Av Johanna Blom - 21 april 2012 14:42

Hejj! Då var det lördag och vi ska snart åka ner till farmor för att fira min farbror Håkan. Har itne bloggat på ett tag för jag har inte haft så mycket att blogga om, ha en bra dag, puss♥



Dagens outfit:

Tröja: ginatricot

shorts: ginatricot

halsband: ur&penn

armband: ur&penn

 

Av Johanna Blom - 18 april 2012 07:29

Hejj! Då var det onsdag och jag ska snart bege mig till skolan. Slutar tidigt i dag men så har vi föreldramöte i kväll också. Blev ju inte klar med min klänning i går som jag trodde att jag skulle bli, hoppas att jag blir det nästa gång. Har inte så mer att säga nu, puss♥




Dagens outfit

Jeans: ginatricot

linne: ginatricot

tröja: JC

halsband: fått av farmor

armband: ingen anning.

 

Av Johanna Blom - 16 april 2012 07:12

Hejj! I går så var Vickan och jag på "Idol för en dag" och jag säger bara det att ni som inte var där ni missade verkligen nått. I dag så är det ju skola igen då tyvärr, usch hatar måndagar. Har inte gjort något speciellt dom här dagarna det är därför jag inte har bloggat nånting för jag har inte haft nått att blogga om. Har inte så mycket mer att säga nu, puss♥



Dagens outfit:

Jeans: ginatricot

t-shirt: ginatricot

kofta: H&M.

 

Av Johanna Blom - 11 april 2012 19:19

Hejj! På förrmiddagen så åkte jag, Vickan och mamma in till Motala. Mamma och Vickan åkte till blodbussen medan jag gick till H&M för jag skulle köpa en klänning till skolavslutningen som jag hade sett i Lkpg i går, men såklart så fanns den ju inte där. Aja hittade en annan i kattalogen istället som var mycket finare. Sen så åkte vi till Maxi och handlade, köpte ett par nya skor till mig för mina gammla håller på att gå sönder. I morn vet jag inte vad som händer men vi får se. Ses senare, puss♥




Köpte sånahär skor, har likadana i rosa.

 

Ovido - Quiz & Flashcards