JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under augusti 2011

Av Johanna Blom - 29 augusti 2011 16:45

Jaa jag har inte bloggat på en vecka nu för jag har varit sjuk och så har jag inte haft något intressant att blogga om direkt. Men i dag så har jag varit i skolan, tråkigt hade ju bara tråkiga lektionener också:(


Dagen outfit<3

 Kram Johanna:) 

Av Johanna Blom - 22 augusti 2011 16:07

Hejj, började tyvärr skolan i dag riktigt tråkigt:( Har börjat 7:an nu så är inte minst på skolan längre i allafall;) Gjorde inte så mycket i dag, delade ut skåpsnycklar fick samma skåp som förra året vilket jag ville också. Delade ut mappar och lite böcker och sånt. Sista lektionen så skulle vi välja till PE-STen, valde textil fanns ju fan inget bättre att välja på;(


Lägger upp en bild på dagens outfit också;)

Ha en bra dag:)

//Johanna♥ 

Av Johanna Blom - 21 augusti 2011 09:32

Aaao det i sista dagen på sommarlovet i dag:´( tänkte lägga upp några bilder av mitt sommarlov.


Sommarlovet hade precis börjat.

Linn och jag åkte till hennes mormor och badade:)     


Tältning med Lisa och Erik i Blekinge.

Gränna med Lisas familj.

 

Lisa och jag hde inget och göra, så vi sminkade oss galet och tog kort x)

  Jag hade varit med Linn till Liseberg och båda vann:D          


Aaa det var min sommar det gjorde mycket mer men tog inte kort på allt x) Hoppas att ni fick en lika bra sommar som jag fick.


Kram Johanna♥

Av Johanna Blom - 19 augusti 2011 19:09

Hejj, gjorde nya naglar nyss vart väldigt nöjd med dom:) Ville ha nya naglar nu till skolan som tyvärr börjar på måndag:´(

Ha en bra kväll:)

//Johanna<3 

Av Johanna Blom - 18 augusti 2011 09:52

Hejj, var i Göteborg i går gick lite på stan först för Liseberg hade inte öppnat när vi kom dit. Köpte en rosa kofta från Gina. Sen vid 13:30 så hade Liseberg öppnat så då åkte vi dit. Vi åkte Hanghai 2 gånger, Balder 2 gånger, Kanonen 2 gånger, Lisebergbanan 2 gånger, Spinrock 3 gånger, Uppskjutet 2 gånger och Uppswinget 2 gånger. Vi spelade på såna där hjul också och vi vann varsinn stor marabou:D Sen så gick vi in i en affär och jag köpte en "Bad Hair Day"-mössa.


Koftan jag köpte.


 Mössan jag köpte.

 Marabou.

   Jag håller stolt upp min stora chokladkaka;)

   Det var en riktigt lyckad dag måste jag säga, tack för dagen Linn:)♥


Ha en fortsatt bra dag:) 

Av Johanna Blom - 10 augusti 2011 12:43

Hejj! Gjorde nya naglar i går skulle egentligen gjort detta inlägg i går men hade inget internet så det gick inte:( Vart faktiskt nöjd med dom;)

Ha en bra dag:)


Kram Johanna♥ 

Av Johanna Blom - 8 augusti 2011 17:46

Hejj! Har varit i Ullared typ hela dagen åkte klockan 5 i morse kom fram vid typ halv 9. Gjorde lite fynd där inne. Vi åt även på den nya resturangen som dom har öppnat, och den var väl bra.


Detta köpte jag:


Vit tröja.


Röd och vitrandig tröja.

  Srumpor. 

 

Trosor.

 

En parfym.

   Ett nagellack. 

  Chokladbollar med strössel. 

  M&M. 

   Vitt överkast. Det syns inte vad det är för mönster men jaja.

   Det var dagen det kul var det i allafall:)


Ha en bra kväll<3 

Av Johanna Blom - 5 augusti 2011 20:06

Hejj! Hade inget och göra så jag satte i gång att rita, den vart inte den bästa men vart ganska nöjd ändå;) kommentera gärna vad ni tyckte om den.


Det syns lite dåligt på den jag ritade men jag hoppas att ni ser vad det är;)

 

Lägger upp en bild på dagnes outfit också^^

   

Ha en bra kväll:)<3 

Ovido - Quiz & Flashcards