JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under juli 2011

Av Johanna Blom - 28 juli 2011 21:26

Hejj! I dag så åkte vi till mormor och morfar för att mormor fyllde i går, gick även på marken också. Gick där ganska länge och hittade tillslut ett par jättesnygga jeansshorts;) Har även gjort nya naglar i dag också:)♥


Shortsen jag köpte:)

  Dom nya naglarna:)

   

Av Johanna Blom - 24 juli 2011 17:00

Hejj! Kom nyss hem efter en hel vecka i Blekinge med Lisa, vi bodde hos hennes farmor och farfar. Kommer skriva en liten kort text om vad vi gjorde varje dag:)


Måndagen: Vi åkte vid 10:30, och efter halva vägen så kom Mattias och hämtade oss och då åt vi lite mat och så. Vi stannade till vid något slott också. Sen så kom vi fram vid typ 15:00 kanske.


Jag utanför slottet:)

Måndagens outift

   Stranden som vi badade på.

   Tisdagen: På förmiddagen så gick vi ner till havet och badade det var jätteskönt i vattnet. Sen så på eftermiddagen så åkte vi och paddlade kanot:) det var jättekul, hade aldrig gjort det förut heller, och jag paddlade med Erik♥ I början så gick det ganska dåligt men vi kom först fram sen;) Och på kvällen så sov vi i tält. Och när Lisa hade gått in för att byta om så pussade Erik mig för första gången:D♥


Havet som vi badade i.

 Tisdagens outfit

    Onsdagen: Vi gjorde inte så mycket, vi skulle ha badat men det var för kallt tyckte Lisa och jag, men dom andra badade. Så vi satt mest i en hammock och pratde lite:) 


Torsdagen: När vi hade duchat och gjort oss iordning så åkte vi in till stan och shoppade lite:) Hittade en vit tröja med texten "Sun Fun Feel Free" från JC och två par örhängen från JC. Sen på kvällen så lagade jag, Lisa och Erik tacos, asgött;)


Maten:)

Tummen upp för en lyckad måltid:D

    Fredagen: Vi hade typ inget att göra, Erik och hans familj skulle i väg till några på kvällen så då hade vi jättetråkigt:'( men dom kom igen sen på lördagen:D


Lördagen: Vi gick ner och badade, men det var iskallt:o sen så satt vi lite i hammocken och pratade och tog lite kort;) Sen så skulle dom åka hem på kvällen sorligt värre:'(


Aa det var min vecka det måste absolut göras om, var seriöst den bästa veckan på hela sommarlovet:D♥ 

Av Johanna Blom - 17 juli 2011 14:08

Hejj! Jag kommer att ha uppehåll under nästa vecka för jag och Lisa ska åka ner till hennes farmor & farfar och jag kommer inte att ha tillgång till dator under hela veckan. Men jag bloggar när jag kommer hem igen, och då kommer ett inlägg med en massa bilder;)♥  En bild från sist vi var där, i slutet på februari:)♥ Lisa och jag hade bakat semlor:P



Ha en bra vecka:)

Kram Johanna♥   

Av Johanna Blom - 16 juli 2011 19:13

Hejj! I dag så har vi haft kalas för mig eftersom att jag fyllde i onsdags:) Lägger upp lite bilder från dagen♥


Jag som öppnar paket;) 

     Det blev jordgubbstårta som vanligt, har alltid haft det när jag fyller;)

    Kort, pengar, en trisslott, påfyllning till mobilen, presentkort på ginatricot.

Ett halsband som det står Johanna på, ett berlockarmband, örhängen.

  En parfym, ett nagellack.

 

Guldig paljetkudde.

  Svart matta.

  Det var dagen det, är jättenöjd med presenterna:)


Ha en fortsatt bra kväll♥    

Av Johanna Blom - 13 juli 2011 19:41

Hejj! Det var ju min födelsedag i dag och jag tänkte lägga ut lite bilder på det som jag har fått i dag:) Åkte ner till farmor igen förut och gick till lekparken med Elisabeth, var där i flera timmar x) får ju tyvärr inte träffa dom förren till nästa sommar:'(


Jag som öppnar paket;)♥      Det här var det som jag fick:)♥


Ha en bra kväll:)


//Johanna♥

Av Johanna Blom - 13 juli 2011 12:14

Hejj! I dag så är det min fördelsedag och jag fyller 13 år i dag:)♥ Har varit nere hos farmor nu fick 2 presenter från Magnus,Julia,Elisabeth och Martin. I det ena så var det ett kort och 200 kr, och i det andra var det ett par jättefina örhängen men jag fattar inte hur man ska sätta på sig dom 


Aja här är iallafall ett par bilder på mig i dag:)     

Av Johanna Blom - 7 juli 2011 20:42

Hejj! I dag vid fyra så cyklade jag och Linn till Mjölby för att bada hos hennes mormor, kul kul. Det var ganska jobbigt att cykla dit för det var så många uppförsbackar och varmt var det med:o men det var riktigt skönt att bada säger jag bara^^


Jag i dag^^♥

 Linn i vattnet;)♥

    Jag i vattnet;)♥

 Hehe Linn igen;)♥

    Jag hoppar;)

  Linn och Jag hoppar;)

  Vi fikade även lite också x)

  Det vart en lyckad dag iallafall, måste göras om nån dag;)♥  


Ha en fortsatt bra kväll:)♥

Av Johanna Blom - 4 juli 2011 15:12

Hejj! I dag vid 10:00 så åkte jag ner till farmor för att hjälpa till med barnen, Vickan och Magnus skulle dra upp våra buskar på framsidan och vi ska kanske sätta staket där istället. Och när dom  blev klara så ser det ut som om det har fallit en bomb rätt in i trädgården:o det ser alltså för jävligt ut!


Vickan som försöker dra upp en massa röter.

    Alla buskarna uppe och snart iväg körda;)


Ha en fortsatt bra dag:)♥

Ovido - Quiz & Flashcards