JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Blom - 26 november 2011 12:01

Hejj! Var och shoppade i Stockholm i går med Lisa riktigt roligt var det:) Åkte buss dit, var lite långtråkigt att bara sitta där men riktigt skönt när vi kom fram sen. Vi gick i massa affärer och jag köpte lite grejer;) Åt lunch på en resturang där det var massor med folk:O Det var en riktigt rolig dag i allafall måste göras om någon gång:)



Det här var det jag köpte då:


Vit tunika.

Rosa linne.

 

Kort vit tröja.

 

Elvis Presley tröja.

 

Leopardörhängen.

 

Maten: Pasta och kyckling i nån sås, roktigt gott måste jag säga:)

 

En bro vi såg innan vi kom fram.

 

Stockholm:)

   


Det var en riktigt rolig dag det måste göras om någon gång:)


Ha en bra dag<3

Av Johanna Blom - 23 november 2011 07:27

Hejj, har inte bloggat på länge men jag har ju inget att blogga om. Men en sak kan jag säga det är att jag längtar som fan till fredag för då åker Lisa och jag upp till Stockholm och shoppar:D kan det bli mycket roligare än så? har ju studiedag nästa onsdag med:)


 


Ha en bra dag:)

Av Johanna Blom - 16 november 2011 20:37

Sitter här och lyssnar på One More Time med Chris Medina, så jävla bra låt. Dagen i dag då skola först tråkigt, efter det åkte jag, Lisa, hennes bröder och hennes farmor och badade kul, kul:)



Ha en bra kväll=)

Av Johanna Blom - 13 november 2011 20:20

Hejj! Har gjort nya naglar igen, bilden är inte så bra men dom är blå-glittriga;)



Såhär blev dom:

 


Ha en bra kväll:)

Av Johanna Blom - 5 november 2011 11:10

Hejj! Åkte in till Mjölby och bowlade med Lisa och Linnea i går, riktigt roligt vare:) Efter det åkte jag hem till Lisa för vi skulle fixa en halloweenfest till hennes lillebror och några av hans vänner. Det blev riktigt bra!

Bjuder på en bild av hur vi såg ut på festen;)

 

Ha en bra dag:)

Av Johanna Blom - 2 november 2011 14:51

Hejj! Kom nyss hem efter att ha varit på skopunkten och köpt nya vinterskor:)


Såhär ser dom ut:

 


Ha en bra dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards