JohannaElinJosefiine

Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Midsommar:)♥

Av Johanna Blom - 26 juni 2011 22:15

Hejj:) först vill jag bara säga förlåt för en låg uppdatering, men jag har inte haft något att blogga om. Men det var ju midsommarafton i fredags, kul kul:) på eftermiddagen så åkte jag ut till Lisa, för att jag skulle fira midsommar med henne och hennes familj/slätkingar. Vi gjorde inte så mycket vi satt mest och pratade, lyssnade på musik och åt jordgubbar med grädde:P Sen vid 0:30 så gick vi hem till Magnus och Ing-Marie(grannar till Lisa)vi stannade där en stund och pratade lite och så. Sen när vi kom hem så skulle vi tälta, vi gick och lade oss vid 3:30 ungefär. Det var jag, Lisa, Wictor(Lisas storebror) och Erik(Lisas kusin) som tältade. Men efter kanske 10 min så gick Wictor in och Lisa hade somnat, så jag och Erik låg och pratade i typ en timme sen sov vi också;) Sen vid 5:45 så hade hela tältet rasat, hur det kunde det det vet jag inte  så då gick Lisa in för hon var jättetrött, så det blev bara Erik och jag kvar där. Sen vid 6:30 så blev det jättedåligt med luft inne i tältet så jag gick ut och satte upp det igen. Och vid 9:00 så vart det askallt:O Sen vid 10:30 hade jag försökt att somna om men då kom Lisa in och väckte oss, sen satt vi där och pratade lite, och när klockan blev 12:30 så åt vi frukost;)


japp det var min midsommar det, askul var det måste göras om nån gång:) det blev tyvärr inga bilder, för kameran hade inga batterier så jag kunder inte ta med mig den:'/


Ha en fortsatt bra kväll:)♥

 
 
Ingen bild

Snällsyster ;D

27 juni 2011 13:04

Johanna <3 Erik

Johanna Blom

28 juni 2011 13:56

Lägg av ;)

 
Ingen bild

snällsyster ;)

29 juni 2011 12:55

hahahha, sant ju ;)

Johanna Blom

2 juli 2011 15:02

Haha naee;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Blom - 7 oktober 2012 16:15

Hejj! Har bytt blogg till http://www.nattstad.se/JohannaBlom istället nu, kände att jag ville testa något nytt. Kommer att ha kvar de här bloggen i fall jag ångrar mig. Ha det bra så ses vi på Nattstad från och med nu, puss♥ ...

Av Johanna Blom - 5 oktober 2012 19:31


Hejj! Hade ju frilufsdag i Skogssjön i går, vilket inte var det roligaste direkt. Vi samlades vid bågskyttebanan först och det började med att man skulle sätta upp ett tält i ett lag på tid, gick väl sådär. Sen så körde vi catch the flagg och efter d...

Av Johanna Blom - 3 oktober 2012 07:14

Hejj! Åkte in till Motala med Vickan i går för jag behövde köpa ett par träningskläder, hittade ett par på team Sportia som var bra så jag köpte dom. Hittade även en grön stickad tröja och ett rosa linne på gina som jag köpte också. Ska snart ta och ...

Av Johanna Blom - 28 september 2012 15:29


Hejj! Har vart i skolan som vanilgt i dag och det hände inget speciellt direkt mer än att vi fick håltimme sista lektionen, så slutade 13:50 :D Ska snart börja göra mig i ordning inför Majas födelsedagsfest som hon ska ha. I morn så ska jag och Lisa ...

Av Johanna Blom - 27 september 2012 20:09

Hejj! I går så åkte jag och Lisa in till Vadstena till hennes farmor och farfar vilket var väldigt trevligt. Gick lite på stan också och köpte ett puder. I dag då så har jag, Lisa och hennes mamma varit ute och ridit vilket var väldigt härligt. Ska t...

Ovido - Quiz & Flashcards