JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna Blom - 6 augusti 2012 10:04

Hejj! Snart så ska Lisa och jag åka till lkpg och gå på stan lite. I går så var jag i lekparken med mina kusiner, kommer sakna dom jättemycket när dom åker hem på torsdag :'(
Ha det bra, puss <3

Av Johanna Blom - 4 augusti 2012 10:34

Hejj! Just nu så är jag påväg till lekparken med mins kusiner, måste passa på att vara med dom så mycket som möjligt nu eftersom att dom åker hem på torsdag :( i morn så vet jag inte riktigt vad jag ska göra så vi får se vad dagen har att erbjuda.
Ha det bra, puss<3

Av Johanna Blom - 2 augusti 2012 21:34

Hejj! Har gått på marken i går och i dag, hittade många fina fynd som jag är väldigt nöjd med, kommer att visa bilder på vad jag köpte. Känns helt sjukt att marken är över nu. Gick med Lisa i går på förmiddagen och med Linn på eftermiddagen och i dag så gick jag med Vickan på förmiddagen sen med Lisa och Amalia. I morn så vet jag inte riktigt vad jag ska göra och jag har heller inga planer inför helgen, så vi får se vad jag hittar på.

Ha det bra, puss♥


Två mobilskal: 75 och 80:-

Linne med Johnny Depp som Jack Sparrow på: 150:-

 

Plånbok: 100:-

 

Väska: 50:-

 

Strumpor: 15 par för 100:-

 

Godisremmar: 3 för 25:-

   

Ovido - Quiz & Flashcards