JohannaElinJosefiine

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Johanna Blom - 16 juli 2012 21:06

Hejj! i förmiddags så åkte jag ner till farmor som jag skrev om i förra inlägget, gick till lekparken med mina kusiner och var där i nån timme. Sen så åkte jag hem och åt mat och så innan vi åkte ner till farmor igen och såklart så gick vi ju till lekparken nu också. När vi skulle gå hem så kommer pappa och visar upp lastbilen för mina kusiner, speciellt Martin tycker väldigt mycket om bilar. När vi åkte hem sen så har jag inte gjort så mycket.

Ha det bra, puss♥


     

Av Johanna Blom - 16 juli 2012 09:33

Hejj! I lördags kväll så kommer äntligen mina efterlängtade kusiner hem, har saknat dom så mycket och har längat jättemycket tills dom skulle komma. I går då så firade vi mig och det kom en massa släktingar hit. Fick mycket fina presenter som jag är väldigt nöjd med, och såklart så vart det jordgubstårta också. I dag så ska jag snart åka ner till farmor och hälsa på mina kusiner.

Ha det bra, puss♥


Tårtan.

Jag, Vickan och mormor.

 

Fick filmerna "Breaking Dawn" och "Jag saknar dig".

 

Ett mobilskal, ett nagellack, två hårklämmor och pengar.

 

En fönsterlampa.

 

En paradisask.

 

En svart kofta.

 

Kort, presentkort på Kicks och ginatricot, pengar och en berlock.

 

En pyamas från Polen.

   

Ovido - Quiz & Flashcards