JohannaElinJosefiine

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Johanna Blom - 24 juli 2012 20:19

Hejj! På eftermiddagen så åkte jag ner till farmor en stund var inte där så länge för vid halv 6 så åkte Linn och jag badade hos hennes mormor. Det var ungefär 22 grader i vattnet så det var inte så jättevarmt, men det blev bättre efter ett tag. Nu så gör vi inte så mycket vi ska nog snart åka hem tror jag.
Ha det bra, puss <3


 

Av Johanna Blom - 24 juli 2012 08:52

Hejj! I går vid ett ungefär så kom Lisa hit, vi gjorde inte så mycket först men sen så gick vi ner till farmor. När vi hade kommit dit och alla var klara så gick vi till lekparken och var där ganska länge. Sen när jag kom hem så såg jag på lite film och lite annat. I dag har jag inga planer på vad jag ska göra men vi får se vad som händer.

Ha det bra, puss♥


         

Ovido - Quiz & Flashcards