JohannaElinJosefiine

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Blom - 8 juni 2012 20:23

Hejj! Nu är den här dagen snart över och studenten är över. Åkte ju in till Mjölby vid 11:20 för att se när dom gick i från kyrkan. Sen så åkte vi hem igen tills det var dags att åka till skolan och se när dom sprang ut. Tog en massa kort där och sen åkte dom i väg i vagnarna och vi åkte hem igen. Sen så när dom hade kommit tillbaka så åt vi smörgåstårta med släktingar och marängtårta till efterrätt. Sen så satt vi bara mest och pratade. Det vart en väldigt fin dag och jag önskar min syster all lycka i livet♥

Ha det bra, puss♥


                         

Av Johanna Blom - 8 juni 2012 09:32

Hejj! I dag är en speciel dag för många bland annat för min älskade syster som tar studenten i dag. Vi ska snart åka och köpa blommor och smörgåstårta. Efter det så åker vi och kollar när dom går ut ur kyrkan, sen kommer vi att åka hem för att sen åka till skolan och se när dom springer ut. Önskar henne all lycka i världen, älskar dig♥

Ha en bra dag, puss♥



Dagens outfit:

Klänning: ginatricot

kofta: H&M

halsband: Ur&Penn

skor: Skopunkten.

   

Av Johanna Blom - 6 juni 2012 18:34

Hejj! I går så var det ju cruising i stan som jag, Lisa och Amalia var och kollade på. Sen så sov dom hos mig tills i dag. Efter att dom hade åkt så gick jag ner på stan och kollade på massa fina bilar, hittade en rosa som var jättefin. Och efter en timme så gick jag hem. Sen vid fyratiden så gick jag till farmor en stund. Och efter ett tag så kommer pappa dit med den gröna bilen och jag fick åka i den för första gången på 3-4 år, så himla underbart var det. Nu ska jag snart gå ner och bada och efter det så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Ha det bra, puss♥


 

Av Johanna Blom - 3 juni 2012 09:59

Hejj! Tänkte börja med att säga att jag, Lisa och Amalia har skaffat en blogg tilsammans den heter http://preppy.bloggplatsen.se/ jag tänker ha kvar den här bloggen också och jag ska försöka att blogga på båda så mycket som möjligt. I fredags så var ju Wilmas fest och det hände inte så mycket men det vart ändå ganska kul. Sen så sov Lisa och jag hos Amalia tills i går. På eftermiddagen sen så åkte jag och pappa till mormor och morfar och fikade och pratade en stund. Och i dag så kommer min älskade farmor hem, har saknat henne jättemycket.

Ha en bra dag, puss♥



 

Ovido - Quiz & Flashcards